Pierwsze Candy u Gabci

No i stało się!!!! 
Mam już ponad STU (!!!!!!!) obserwatorów. 
Dziekuję za to, że wpadacie, czytacie, oglądacie, a przede wszystkim za to, że komentujecie. 
Z tej okazji ogłaszam

 "Pierwsze Candy u Gabci"

Do wygrania poniższa torebka. 


Zasady zabawy:

-jak masz ochotę na torebkę, zostaw komentarz pod wpisem
-jak Ci się torebka podoba, zamieść zdjęcie na swoim blogu wraz z linkiem do Mnie
-jeśli ta torebka przypadła ci do gustu, a nie masz bloga pozostaw komentarz i swój adres e-mail w komentarzu.

Losowanie odbędzie się dn. 30.09.2013roku.

Zapraszam do zabawy!!!!

Komentarze

madebymali pisze…
Wow:)Ale cudowna:)To ja się piszę!!!!
Unknown pisze…
Cudowna torebka :-) Grzecznie ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście w losowaniu :-)
Pozdrawiam serdecznie.
Konwalia pisze…
Piękna torebka!
Zapisuję się :)
Pozdrawiam serdecznie
woalka pisze…
Gratuluję rozwoju bloga oraz wspaniałej pasji.
Życzę Ci jeszcze wielu, wielu powodów do satysfakcji i radości z tego, co robisz dla siebie i innych robótkując i prowadząc bloga.

Wczoraj podpuściłaś zajawką na fejsie i od tej pory nie mogę przestać myśleć o Tobie i tej romantycznej torebeczce :)
Oczywiście daję wyraz swojej nadziei wpisując się w kolejkę.
Diana Art pisze…
Ależ wspaniała torebka zakochałam się od razu z takimi pięknymi pracami niedługo będziesz świętować 1000 obserwatorów z wielką chęcią dołącze do zabawy.
http://divianaart.blogspot.com/
Aga T. pisze…
Jak taka śliczna torebka mogłaby się komukolwiek nie podobać??? Ustawiam się w kolejce:) Banerek na blogu już pędzę zamieszczać.
Gratuluję-:)))) torebeczka śliczna więc ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście.Pozdrawiam i zapraszam na inez124.blogspot.com
takie cudeńko stworzyłaś że aż dumnie z takowym paradować po mieście...więc i ja się zapisuję....i zaciskam mocno kciuki na szczęście :) Banerek wstawiony :) Pozdrawiam
Jolka pisze…
takiego cuda ominąć nie mogę :) przepiękna torebeczka - z miłą chęcią się zapisuję
Czarna dama pisze…
O mój Boże jakie cudeńko, zakochałam sie od pierwszego wejrzenia. Zapisuję się więc czym prędzej i trzymam kciuki, żeby to na mnie ten szczęśliwy los trafił :)
Hania pisze…
Torebeczka śliczna więc ustawiam się w kolejce po te cudo :)
Pozdrawiam
Joanna pisze…
Cudeńko, na które z radością się zapisuję:)
Gratuluję tylu obserwatorów:)
Prześliczna torebeczka:) z nadzieja wskakuję do kolejki:)
Promyk pisze…
Gabciu, torebka jest tak piękna, że nie mogę się nie ustawić w kolejce. Serdecznie pozdrawiam!:)
M.Z. Art pisze…
z checia na to niepowtarzalne cudo sie zapisuje
tonka pisze…
Cóż,grzechem byłoby nie spróbować :)))
turkisa pisze…
Śliczna jest! Zapisuję się! Pozdrawiam!
Beata T pisze…
Cudna torebka :))) Może i do mnie szczęście się uśmiechnie, więc grzecznie staję w kolejce :)))
Pozdrawiam
barbaratoja pisze…
Bedzie leżała i czekała na ładna letnia pogodę, ale zapisuję się , bo cudna jest!
CHCĘ!
Unknown pisze…
Jestem oczarowana tą cudną, tak misteryjnie udzierganą torbą. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)
Małgoś 13 pisze…
Piękna torba. W sam raz słoneczne dni. Przyłączam się do zabawy i grzecznie staję w kolejce. Pozdrawiam Małgosia. banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/
violka pisze…
Witam, zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia - chętnie staję w kolejce. Zaraz spełnię warunki. Pozdrawiam /violka
bozenawdaniec. pisze…
Jak to dobrze czasem się nudzić, dzięki temu trafiłam na tego bloga i coś czuje, że może to być początek ciekawej znajomości, też jestem z małopolski, ustawiam się zatem w kolejce i zobaczymy co los przyniesie :)
Pozdrawiam :)
azurek drutuje pisze…
Ale piękność.
Na wszystkie zadane przez Ciebie pytania odpowiadam twierdząco i się zapisuję.
Pozdrawiam. Ola.
agniemat pisze…
Jest piękna więc nie może mnie tu zabraknąć.
kopalniapomyslow pisze…
Cudowna torebka, uwielbiam torebki, a najbardziej szydełkowe. Skakałabym z radości, gdyby trafiła właśnie do mnie. Zapisuję się i z niecierpliwością czekam na losowanie. Pozdrawiam cieplutko.
anle pisze…
Śliczna torebka, dlatego ustawiam się w kolejce :)
Anko pisze…
Cudna torebka, zapisuje się do Twojej zabawy i serdecznie zapraszam do siebie.
Unknown pisze…
z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)

Kochana nie ponad 100 tylko ponad 100 000 tysięcy obserwatorów Ci życzę :)

Aga z otwartaszuflada.blogspot.com
Anonimowy pisze…
Mnie też torebka oczarowała:)
Z chęcią się przyłączę.
Pozdrawiam słonecznie. Ania
http://wmalymdomku1.blogspot.com/
Unknown pisze…
Torebka istne cudo !!!!! chętnie bym ją wzięła do ręki. Zapisuje się do zabawy i czekam z niecierpliwością na wyniki :*
turpis pisze…
Piękna :) nie można się jej oprzeć :) I ja ustawiam się w kolejce :)

Miłka
http://pasja-i-rekodzielo.blogspot.com/
Cudeńko...istnie anielski twór...
ustawiam się w kolejce i serdecznie zapraszam w moje skromne strzechy...

;o)
J and A pisze…
Piękna torebka :) Staję w kolejce i liczę na szczęście :)
Trojanda pisze…
Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)
Jomo pisze…
Na samą końcóweczkę trafiłam, więc nieśmiało przycupnę.
Cudowny podarunek przygotowałaś, zupełnie wyjątkowy.

Cieplutko pozdrawiam i serdecznie zapraszam:
http://dompoddobra.blogspot.com/
Unknown pisze…
Ło mamo !!! ale alegancka torebka, i na candy jeszcze sie załapię
Oczywiście, że spróbuję - choc coś mi się widzi, że ostatnia będę
Pozdrawiam Małgośka
Monia Fioletowa pisze…
Fantastyczna torebeczka, marzy mi się ;) Buziaki ;)

fiolety.blogspot.com

bb26 pisze…
Cudna torebeczka, biorę udział w zabawie:)
bernadetaaa@interia.pl
sylwiaxx16 pisze…
biorę udział :) Torebeczka- marzenie!
sylviaaa100@interia.pl
dekupagekinii pisze…
To ja ja staje w kolejce po fajna torebkę:) może w końcu się uda:)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

Damska torebka
Torebka damska to świat kobiety
Ja cały mój barwny świat w niej noszę
Na koncert Dżemu stare bilety
W kieszonce z boku znaleźne grosze

Błyszczyk do ust, od synka laurka
Chusteczki, szyszka, kamyk, perfumy
Pocztówka, bo na niej ładna chmurka
Do żucia Orbit miętowe gumy

Zdjęcie z Połonin – jestem na trawie
Młoda, szalona i roześmiana
Dwa telefony, co w ważnej sprawie
Dzwonią natrętnie, niechcianie z rana

Kalendarz, notes ważnie się puszą
W głównej przegródce, obok portfela
Są przyjaciółmi – wiedzą, że muszą
Przypomnieć, że środa i niedziela

Karnet na basen, trzy wizytówki
Długopis i mały pluszowy miś
Rajstopy (zapas), zawsze biodrówki
Na oczka lecące tu, teraz, dziś

Torebka damska to świat kobiety
W niej popołudnia, zmierzchy, poranki
Wszystko wymienić? – bez szans, niestety ...
Śmieszne mieszkają w niej niespodzianki
anza pisze…
Mnie się bardzo podoba :) zgłaszam się do zabawy i pozdrawiam,
anzaart.blogspot.com
anza.art.pl@gmail.com
ps. i zapraszam na moje Candy ;)
Jaglana pisze…
jeśli jeszcze można to też z chęcią się zapisuję
Gabriela Gorgoń pisze…
Można można :) Do północy :)